У 2021-2022 навчальному році методична робота в школі здійснювалася з метою реалізації основних положень розпорядчих документів та комплексних програм розвитку освіти Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації, Луганського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів, відділу освіти Веселівської сільської ради Старобільського району Луганської області, підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу, вдосконалення педагогічної майстерності вчителя, а також відповідно до завдань, визначених у наказах по школі .
Планування методичної роботи відображено у окремому розділі річного плану школи і здійснюється на підставі аналізу діяльності педагогічного колективу за попередній рік.
Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги вчителям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок і вмінь. Під час планування методичної роботи особливе значення надається вивченню не лише результатів навчання й виховання школярів, а й усебічному оцінюванню особистісних рис і професійних умінь учителя. Перехід до особистісно зорієнтованої моделі освіти, організація методичної роботи на діагностичній основі потребують переходу до особистісно зорієнтованої моделі управління в роботі з кадрами, особливо молодими фахівцями. Ось чому методичну роботу слід будувати на основі діагностики, аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час роботи.
Запровадження методики діагностування дає змогу на початку навчального року ознайомитися з самооцінкою рівня методичної кваліфікації кожного вчителя згідно з запланованими параметрами та відповідно з’ясувати, які форми методичної роботи найдоцільніше для конкретного вчителя.
Згідно з планом роботи закладу були складені плани роботи обох методичних об'єднань та проблемного семінару. Основними формами їх діяльності було обговорення актуальних питань реалізації програмових вимог, застосування інтерактивних методів навчання на різних етапах уроку, підготовка методичних розробок уроків з використанням інноваційних методів навчання, взаємовідвідування вчителями уроків, проведення відкритих уроків та заходів, виготовлення наочного та дидактичного матеріалу, індивідуальна робота над окремими темами.
Традиційними в школі є педради, інструктивно-методичні наради, методичні об'єднання, наради в присутності директора, засідання методичної ради.
У системі методичної роботи враховано індивідуальні, групові та загальношкільні форми роботи. Індивідуальні форми роботи: самоосвіта вчителів; індивідуальні консультації; наставництво. Групові форми роботи: робота методичної ради, шкільних методичних об'єднань класних керівників(керівник – Кривонос І.І.), учителів початкових класів (керівник Попова Н.М.), Масові форми роботи (традиційні): педагогічна рада; психолого-педагогічний семінар (керівник Смолякова Р.В.); методичні виставки; інструктивно-методичні наради; предметні тижні; наради при директорові ярмарок педагогічних ідей, тижні педагогічної майстерності.
Один із напрямків методичної роботи школи – підвищення рівня професійної майстерності вчителів, рівня кваліфікації.
Протягом року вчителі школи підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі у роботі шкільних, районних заходах, навчання на курсах післядипломної освіти, а також в рамках атестації.
Систематично вивчаються і аналізуються навчальні плани, програми, підручники,посібники, інструктивні матеріали, методичні рекомендації щодо змісту форм проведення уроку, гурткових занять, позашкільної роботи та навчально – виховного процесу в цілому, взаємовідвідування уроків.
Проблемними питаннями залишаються: результативність участі у професійних конкурсах вчителів та предметних олімпіадах учнів.
У 2021 - 2022 навчальному році шкільним методичним об’єднанням класних керівників, вчителів початкових класів необхідно працювати над підвищенням рівня якості знань учнів; підвищувати якість підготовки учнів до предметних олімпіад; покращувати результативність участі в інтелектуальних конкурсах; активізувати взаємовідвідування уроків та заходів колегами предметів одного циклу.
Завданнями на 2021 - 2022 навчальний рік є продовження роботи з реалізації науково-методичної проблеми школи «Створення умов для розвитку творчого потенціалу кожного здобувача освіти та його самореалізації в освітньому процесі шляхом упровадження нових технологій в навчанні», роботи шкільних методичних об’єднань педагогів, забезпечення систематичного висвітлення методичної роботи на сайті школи
Учителям-предметникам необхідно систематично працювати над підвищенням рівня професійної майстерності, брати участь в районних методичних заходах .